Dag (Nordvall)

Dagens plus
+ Räkmacka
 
+ Jag lyckades ta mig i kragen och träna så jag var helt slut på. Appen 7 minutes workout rekommenderas. OBS jag körde den flera gånger så ni inte tror att jag är "helt slut på" efter 7 minuters träning. Det var jag iofs..?

+ Ica ringde och ville himla jättegärnaaaaa att jag skulle jobba hos dom i sommar eftersom "allt har ju funkat så bra" :') :')
 
Dagens minus
- Jag kunde inte säga JA till Ica eftersom att jag tänkt söka andra jobb, blev osäker på hur jag ska göra nu
 
- CSN avslog min ansökan om studiemedel ..................................fack. Vill understryka att jag har klarat ALLTING hittills så det handlar inte om det, det är pga att kurserna ligger helt åt helvete
 
- Har ej fått veta tentaresultatet än
 
 
 
 
 
10 minuter senare
...........OK. Fick veta tentaresultatet nu. JAG FICK VG!!!!!! OCH BÄST AV ALLA I MIN KLASS. HAHAHAHAHA ÄGDA. Nu kommer jag få csn. GÖTT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0