Kaos väntar

Idag ringde Katrin Eliasson, vikarieansvarig på Volgsjö, mig och frågade om jag var intresserad av att jobba som resurs i en klass några fredagar framöver.
 
Katrin - Ja, jag måste vara ärlig och säga att det är riktigt kaos i den klassen.
Jag - Jaha..?
Katrin - Ja, jag säger som det är. Det är en riktigt hemsk klass. Vi har haft några personer som varit där och testjobbat som hoppat av för att det blivit för jobbigt för dem.
 
 
EN HEL KLASS SOM ÄR KAOS?! Förra torsdagen när jag var i en klass där en (1) person var kaos tog jag denna bild på min lunchrast:

 
 
Jag ska vara där hela nästa vecka och känna hur det känns. Bara att plocka fram min auktoritära sida.
 

Tips på hur man hanterar barn som beskrivs som "ett kaos"?
 
 
 
 
 
PS. Katrin Eliasson heter egentligen något annat. DS.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0