Firandet

Har namnsdag idag den 5/1. Tillsammans med världens alla Hannor och Hanneleor (?)..... Hanna är för övrigt ett hebreiskt namn som betyder "nåd" eller "benådad". Förstår inte.

Har firat som vanligt, det vill säga genom att äta plankstek (gött) samt ha mina glajjer på mig HELA DAN:



Borde ha dom lite oftare, märker ju att jag ser så mycket bättre då. Synd att jag själv ser så mycket sämre ut i dom bara. Kanske börjar användas flitigare när det är dags för epasäsong igen då det är viktigt att kunna se vad det står på alla skyltar osv....

"Är det inte säsong för epa året om, så som det är med bil?!" tänker ni nu. Och jo, det kanske det är. Bara det att jag har en epa med öppet tak och en cab kör man ju med fördel när det är lite varmare ute... :-) B-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0