Medicin

Finns det något slags piller eller något man kan ta för att inte behöva sova så mycket men överleva ändå?? Behöver ej vara lagligt, är ej rädd för så mycket. Helst ska det säljas i en stor, svart gangsters glansiga jacka. Det blir bra.

Jag älskar nämligen livet för mycket för att sova bort 1/3 av det. (KÄLLA) Blev dock lite källkritisk nu eftersom att på Wikipedian står det att man sover bort hälften..... :'(

ÄLSKA LIVET? ? Eventuellt. Eller så kom jag bara och tänka på det nu för att jag vill kunna spela så mycket Bubble Trouble som bara är möjligt. Vill klara ut alla banor innan jullovets slut. Har fastnat på en nu, försökt typ en miljard ggr. En gång klarade jag det inte för att jag nös, typ tio gånger klarade jag det inte för att jag blev tvungen att klia mig på ryggen..de resterande försöken har inte gått vägen på grund av ren dålighet.

NUUUU behövs en bild
på jag och en katt från hjulaftonen 2011. Tycker den va ganska zöt. På mig allso, ja katten kollar inte ens in i kameran. Älskar ta phina och seriösa bilder på mig själv men måste ha en katt med som ursäkt för att lägga upp, då är det OK för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0